Zprávy - Velikonoční regata 2021

Pořadatelů Posádek Diváků

Prázdniny jsou za námi,

14.09.2021, 16:59     |

všichni jste jistě plni jachtařských dovolenkových zážitků a začíná příprava na ty závodní. My se momentálně připravujeme na Palagruža Cup 2021 a samozřejmě na velikonočku 2022. V přípravách jsou změny v podobě nových webových stránek, které přinesou více vlastní editace v sekci posádek a pár novinek. Přihlášky plánujeme přijímat od pondělí 4. října. Míša a Michal

22. ročník

23.07.2021, 9:26     |

Velikonoční regaty se uskuteční v termínu 2.-9.4.2022, přihlášky začneme přijímat opět koncem září. Míša a Michal

záznam pořadu o VR 2021

Velikonoční regata 2021

21.04.2021, 10:45     |

Ahoj všem účastníkům VR 2021, nejen kapitánům,

dovolte nám krátké zhodnocení celého letošního ročníku.

Uspořádání letošního ročníku nebylo jednoduché a mělo pro nás několik rozhodujících aspektů. Ten základní byl, zda za situace, která počátkem letošního roku byla jak v ČR, tak v Chorvatsku, bude vůbec možné závod uspořádat. Situace v Chorvatsku se lepšila a u nás zhoršovala. Po vyjednávání s chorvatskou stranou a oslovení vás, účastníků, jsme se rozhodli, že závod bude. Nechtěli jsme regatu odkládat na později, jelikož jsme se obávali, aby charterovky další rok ještě fungovaly a nějaké lodě vůbec byly (to, jaké byly, o tom později). Nebyl by to první a bohužel asi ani poslední případ.
Další překážkou bylo cestování, a to hlavně návrat zpět, což se neustále měnilo a nakonec změnilo tak, jak všichni víme... Další problém byl Dubrovník, který měl zvláštní kovidové opatření a nechtěli nás tam, opět to dopadlo dobře, veškerá potřebná razítka nám na Hramině vyřídili a po dlouhém jednání pro nás marínu otevřeli, nakonec jsme tam nedopluli.

Za sedm ročníků pořádání závodu došlo na to, co jsme nikdo nechtěli, a to je předčasné ukončení rozjižďky. Opravdu to nebylo vůbec lehké rozhodnutí, ale vzhledem k předpovědi, apelu z charterovky a stavu lodí jsme se museli velmi rychle rozhodnout a určit náhradní cíl. S odstupem času se vše může hodnotit jinak, ale rozhodnutí musí padnout v tu danou chvíli. Jedinou možností, kam takto početnou flotilu schovat, byla marína Palmižána, která měla být otevřená od 1.4., bohužel nebyla z důvodu kovidu.

Nezbylo tedy nic jiného, než se snažit alespoň 2. etapu udělat co možná nejdelší a jachtařsky a navigačně zajímavou a podle některých reakcí myslíme, že se povedla, i na genakry došlo.

Jak jsme již jednou uvedli, celý rok jsme měli obavy, zda a v jakém stavu charterovky minulou sezónu přežily. A myslíme, že zcela tomu odpovídal stav lodí, na kterých se samozřejmě podepsal téměř rok stání a nedostatečného servisu. Nechceme tímto nikoho žádným způsobem omlouvat, opravdu to bylo u některých lodí na pováženou a my doufáme, že se letos situace zlepší a charterovky dají lodě do pořádku. My samozřejmě budeme před dalším ročníkem apelovat, aby lodě před závodem byly lépe připravené.

Děkujeme vám všem za účast, kameramanům Ludvovi a Alešovi za příjemnou spolupráci, posádkám doprovodných lodí VR1, VR2 (kpt. Radim Bloksch) a VR3 (kpt. Petr Bartoš), hlavnímu rozhodčímu Karlovi Lukschovi, Tomášovi Strakovi za zprostředkování sledování lodí SeeSea, sponzorům závodu, generálnímu partnerovi společnosti Helly Hansen, nakladatelství IFP Publishing a provozovateli portálu krasajachtingu.cz, výrobci lan společnosti Lanex, časopisu Yacht a portálu Lodninoviny.cz.

Těšíme se na dalším ročníku Velikonoční regaty 2022,

Vyhlášení vítězů

16.04.2021, 14:14     |

21. ročníku VR 2021 je za námi, některé posádky ještě vypluly na moře, chtějí si užít krásného jachtařského počasí, lodě se mohou vracet až do zítřejšího rána. Všem posádkám přejeme dobré dojetí do "Mordoru" a těšíme se na viděnou při dalším ročníku, snad o malinko lepším. Fotky z vyhlášení v galerii. M+M

Vyhodnocení všech posádek

15.04.2021, 18:53     |

a vítězů letošní velikonočky proběhne zítra v 11:00 v prostoru před recepcí na Hramině. Tímto zveme nejen posádky umístěné na bedně (i vítěze jednotlivých rozjížděk), ale i všechny ostatní čistě náhodně kolemjdoucí posádky... prostoru je tam pro všechny dost. PS: ochrana s sebou (covidová) M+M

A je to za námi...

15.04.2021, 18:28     |

všechny lodě dopluly do cílové čáry 2. etapy VR 2021. Výsledky 2. etapy a celkové výsledky se nyní zpracují a brzy budou zveřejněny. Gratulujeme všem!!! Jen pro informaci, v maríně panuje čilý ruch, posádky se baví, spí, rozmrzají, balí se a tak všechno dohromady :)

Posádky z Pirovacu

15.04.2021, 16:56     |

mají samozřejmě hrazené stání na Hramině, tak jako každý rok. ZK

Vyhlášení vítězů

15.04.2021, 13:28     |

proběhne zítra dopoledne od 11:00 hodin na Hramině, způsob vyhlášování bude včas upřesněn. Děkujeme, ZK

Na dalších pozicích

pro doplutí 2. etapy byl stanoven do pátku 16.4. do 08:00 hodin. ZK

na 3. místě

15.04.2021, 10:56     |

doplula posádka Jana Čutky, gratulujeme! na 4. místě posádka Pavla Bělehrada, gratulace!

Vítězem 2. etapy

15.04.2021, 10:37     |

je posádka Borise Vaňa, gratulujeme, na 2. místě se umístila posádka Johana Hirnšala, také gratulujeme! ZK

Lukovnjak

15.04.2021, 7:34     |

Po velmi chladné noci jako první obeplula poslední točný bod ostrov Lukovnjak posádka Borise Vaňa, v těsném závěsu za nimi jsou lodě Jana Hirnšala, Pavla Bělehrada a Jana Čutky. Loď číslo 25 v noci odstoupila ze závodu z technických důvodů.

Svetac

14.04.2021, 23:57     |

První lodě již otočily druhý točný bod a vydaly se na stoupačku k Lukovnjaku. Z rozjížďky odstoupila z technických problémů posádka Michala Škopka. ZK

Zprávy z aplikace

14.04.2021, 19:59     |

konečně zase fungují, jak mají, tak mohou příspěvky přidávat posádky z aplikace přes android, do které jsme jim poslali přístup, M+M

Odstartováno

14.04.2021, 16:59     |

2. etapa byla odstartována, živý vstup ze startu najdete zde. Nyní následujeme celý peloton směřující k ostrovu Svetac, posádky ihned po točném bodě za ostrovem Vrgada plují na genakry. Předpověď si s námi opět pohrála, namísto 15-20 uzlového větrů fouká 5, dotazem kde je těch 20 uzlů následovala odpověď "přines lano, já ti je zavážu". O dalším průběhu budeme průběžně informovat. ZK

Vyrážíme

14.04.2021, 13:04     |

do prostoru startu 2. etapy, dopoledne bylo náročnější, ale posádky vypadají odhodlaně. Přejeme všem hodně zdaru a sil, budou potřeba, stejně jako teplé oblečení, kosa je pořádná.

Trasa 2. etapy

13.04.2021, 21:12     |

Start v prostoru ostrovů Visovac a Prisnjak

levobokem ostrov Kozina (severozápadně od ostrova Vrgada)

levobokem ostrov Svetac (západně od ostrova Vis)

levobokem ostrov Lukovnjak (západně od Primoštenu)

cíl tradičně u ostrova Radelj,

ZK

Volný den

13.04.2021, 14:20     |

Většina posádek se během včerejšího odpoledne a večera sjela na Hraminu, jen ti odvážnější zvolili pro strávení volného dne jiné přístavy a zajisté se těší na dnešní přeplavbu plnou větru, zimy a adrenalinu. Ti, co jsou tady, ladí zejména formu lodí na zítřejší start 2. etapy, který nebude dříve než ve 13:00. Předpověď na středu odpoledne a čtvrtek vypadá slibně, trasu již máme připravenou, ale nebudeme ji zatím zveřejňovat dopředu. Nebude rozhodně krátká, proto našetřete síly. M+M

12.04.2021, 12:11     |

pro 2. etapu bude ve středu 14.4.2021 od 10:00 hodin v maríně Hramina. Do této doby mohou posádky dle svého uvážení užívat volný čas a věnovat se opravám lodí. ZK

Rozhodnutí ZK

12.04.2021, 9:53     |

o startu 2. etapy. Vzhledem k předpokládanému vývoji povětrnostní situace se všechny lodě přesunou do maríny Hraminy na Murter. Předpokládaný start 2. etapy bude oznámen na skipper meetingu ve středu dopoledne. Žádáme všechny posádky, aby se do této doby bezpečně přesunuly na Murter. Děkujeme za pochopení. ZK

Časový limit

11.04.2021, 23:56     |

pro doplutí 1. etapy je stanovený do 12.4.2021 do 12:00 hodin.

Cíl 1. etapy

11.04.2021, 23:40     |

Gratulujeme posádkám, které dopluly do náhradního cíle na pozicích:

1. místo Michal Konupčík

31. místo Michal Škopek

1. etapa

11.04.2021, 21:54     |

byla dnes v 10:05 odstartována za silnějšího juga, které mělo směrem na jih slábnout. Start neproběhl zcela bez problémů, došlo ke kolizi dvou lodí. Jedna z nich byla natolik poškozena, že musela odstoupit z rozjížďky. Nedlouho po startu při zesilujícím větru došlo na několika lodích k závadám, většinou se jednalo o závady na takeláži a elektoinstalaci. Předpověď počasí se změnila a očekávané slábnutí větru nepřišlo a pravděpodobně ani nepřijde. Z důvodu již zmíněných závad a po dohodě a doporučení charterové společnosti jsme se rozhodli pro náhradní cíl 1. etapy. Start a trasa 2. etapy bude včas oznámena. Samozřejmě umožníme a budeme rádi, pokud se 2. etapy zúčastní i lodě, které musely odstoupit. Ani naší posádce se nevyhnuly technické problémy s motorem, které jsme museli řešit. O dalším vývoji vás budeme informovat. Na lodě plující do náhradního cíle čeká posádka VR 2 Radima Bloksche, která potvrdí jednotlivým lodím proplutí cílem. Všem posádkám přejeme šťastné doplutí do Palmižany a klidný odpočinek před další etapou. M+M

Náhradní cíl 1.etapy

11.04.2021, 19:17     |

vzhledem k povětrnostním podmínkám je stanoven náhradní cíl 1. etapy spojnicí Rt. Pelegrin na ostrově Hvar a Rt. Mociguzica na ostrově Sv. Klement. Všechny lodě po projetí náhradního cíle zamíří do ACI maríny Palmižana.

VR 2021 odstartovala

11.04.2021, 10:36     |

a pokračujeme směrem do Dubrovníku. Vzhledem k podmínkám na moři fotky ze startu přidáme co nejdříve to půjde.

10.04.2021, 21:30     |

je za námi, start je naplánovaný na zítra v 10:00 hodin.

Zde jsou souřadnice průjezdného bodu:

Sever:                  43°00‘S                     Jih:     42°58S

16°33‘V                                16°33‘V

komunikace na kanále 72.

Dobrou noc všem a zítra na startu! M+M

Příspěvek z mobilní aplikace

10.04.2021, 14:10     |
Na několik posledních posádek ještě čekají registrace, pak skipper meeting a vše bude připraveno na zítřejší start VR 2021.

Tipovačka na vítěze 2. etapy

10.04.2021, 10:19     |

Jako v minulém ročníku VR i letos hlavní partner Helly Hansen ve spolupráci s Lodními novinami připravili tipovací soutěž na vítěze 2. etapy letošního ročníku VR z Dubrovníku na Murter. Více na https://www.lodninoviny.cz/Cruising/soutez-o-ceny-helly-hansen-1. Neváhejte a tipujte!

09.04.2021, 18:20     |

se bude konat v sobotu v tomto režimu:

posádky se startovním číslem 1-19 od 19:00 hodin

posádky se startovním číslem 20-44 od 20:00 hodin

z důvodu hygienických opatření a konat se bude v prostorech registrace posádek na Hramině. Skipper meetingu se zúčastní pouze jeden člen posádky (kapitán, navigátor....) s rouškou či respirátorem, děkujeme, M+M

Zprávy diváků spuštěny,

09.04.2021, 16:26     |

od teď můžou všichni příznivci VR a fanoušci posádek přidávat příspěvky do sekce zpráv diváků.

První posádky

08.04.2021, 18:12     |

na místě. Již včera dorazilo několik nedočkavců toužících po zdravém přímořském prostředí. Dnes je následovalo dalších pár posádek a zítra a v sobotu očekáváme hlavní nápor. Již skoro vše je připraveno na nedělní start, posádky při tréninku doladí detaily na lodích a můžeme vyrazit. Počasí se výrazně zlepšilo a i předpověď nám vcelku přeje, ale uvidíme, jak to bude, jsme v Chorvatsku a s počasím tu nikdy není nic úplně jistého. M+M

Tack Line

06.04.2021, 8:38     |

Jako každoročně je podle plachetních směrnic povoleno použití vlastních kladek, otěží a tack line ke genakru, otěže jsou samozřejmě na každé lodi ke genakru, tack line jak kdy a kde, proto doporučujeme mít tack vlastní, M+M

Veselé Velikonoce

05.04.2021, 12:25     |

z Murteru, jsme na místě, všude panuje sváteční klid. Cesta s ohledem na současný stav proběhla bez komplikací, lodě jsou tady a budí dojem, že jsou připraveny k závodu, ještě trochu mydlinek a leštidla a budou jak nové. V celé oblasti jsou určitá omezení, ale s tím jsme již dopředu všichni počítali a měli bychom je dodržovat. Je to nejen v našem zájmu, ale i v zájmu všech, kteří přijedou po nás a nechceme jim to zkazit. Po Velikonocích začnou přijíždět první posádky trénovat na čerstvém mořském vzduchu a pobyt na moři určitě každému prospěje. M+M

Vstup do Chorvatska

01.04.2021, 10:56     |

se nám všem ode dneška trochu usnadnil. Chorvaté akceptují PCR test, ale i antigenní test (podmínky viz odkaz), dále se pro ty, co prodělali kovid prodlužuje lhůta na 180 dní a konečně může bez starostí přijet i těch několik málo vyvolených, kteří dostali očkování. Vše podrobně a přesně na https://www.mzv.cz/zagreb/cz/viza_a_konzularni_informace/cestovani_a_podminky_vstupu_do.html.

Míša a Michal

Velikonočka přes okýnko a s sebou

26.03.2021, 20:05     |

si vemte více jídla a pití, hospody budou, ale omezeně. Teď už to vypadá, že 11.4. v neděli opravdu odstartujeme. Vynasnažíme se, aby regata byla co nejvíce jako vždy, ale s určitým omezením musíme počítat. Cestování zatím zůstáva stejné, možná nějaké změny (snad k lepšímu) nastanou po velikonocích. Vše budeme sledovat a informovat vás.

Všichni zájemci o start na letošní VR, ozvěte se nám, jsou posádky, které rády rozšíří své prořídlé řady, případně je možné přihlásit celou posádku.

M+M

Volné lodě

20.03.2021, 17:23     |

Vzhledem k situaci se uvolnily 3 lodě na velikonočku, všichni zájemci o start na letošním bezesporu zajímavém ročníku mají šanci. Přípravy jsou v plném proudu.

Podmínky Marina Hramina a Adventure Charter

05.03.2021, 20:07     |

MARINA HRAMINA CHARTER

kauce: 2880 €

pojištění kauce včetně genakru: od soboty 185 € pojistka + 170 € vratná kauce

od pátku  310 € pojistka + 170 € vratná kauce

extra den: 239 € (MH 37 - 56)

239 € (MH 77 - 86)

ADVENTURE CHARTER

kauce: 3000 €

pojištění kauce: 300 € + 300 € vratná kauce

extra den: 242 € (pojištění se vztahuje i na tento den)

přespání na lodi: 10 € / osoba

parkování: 550 HRK / týden (marína) nebo 200 HRK / týden (městské)

internet: 20 GB zdarma

možnost check-inu od 10:00 hod. pouze pokud bude loď volná

Info ohledně VR 2021

10.01.2021, 19:42     |
Za 3 měsíce máme startovat po dlouhé pauze VR 2021. V současném chaosu nejsme (a asi nikdo) schopni říci, zda v jarním termínu bude či ne. Situaci u nás a zejména
v Chorvatsku bedlivě sledujeme a jsme ve spojení s charterovkami a úřady. Nyní
v Chorvatsku platí dost tvrdá opatření a to do 31.1., pak se uvidí. Pokud by se zadařilo a 11.4. bychom mohli vyplout, je potřeba počítat s určitým omezením a komplikacemi při organizaci závodu a na cestě (např. testy). Prosíme Vás o trpělivost, protože se nechceme ukvapit a velikonočku unáhleně "odstřelit". Pevně věříme, že se situace bude vyvíjet k lepšímu.

Přejeme

14.12.2020, 15:20     |

všem příznivcům a účastníkům Velikonoční regaty krásné prožití vánočních svátků, hlavně hodně zdraví a štěstí do nového roku 2021. Naším největším přáním je setkat se na jaře na startu VéeRky se všemi posádkami a jejich fanoušky a příznivci. Míša a Michal

Vyhláška č.1 ZK

29.03.2020, 10:23     |

ZK se rozhodla, že dnešní start Velikonoční regaty se odsouvá na 11.4.2021 v 10:00, do té doby pilně trénujte, pokud to jen alespoň trochu půjde. Termín 21. ročníku VR 2021 je 10.4. - 17.4. V této složité době, kdy jsme všichni pouhými diváky událostí, které můžeme jen minimálně ovlivnit je třeba některé věci brát s humorem. Dejte tedy "Neptunovi", aby jsme se příští rok ve zdraví setkali.

AP

VR 2020 ZRUŠENA

13.03.2020, 9:26     |

Je nám to líto, ale vzhledem k situaci v Česku a na Slovensku jsme zrušili letošní ročník VR 2020. Nikdo pořádně neví, jak se bude situace nadále vyvíjet, několik posádek mělo již problém s obsazeností lodi a problém je i s cestou tam a zpět. Jak jsme již během včerejška probírali s kapitány, podzimní termín není moc šťastný, proto se 21. ročník přesouvá na Velikonoční regatu 2021. Veškeré další informace a individuální jednání s kapitány budeme řešit telefonicky a po emailu. Přejeme všem, aby se vám koronáč vyhnul obloukem, co nejmenší ekonomické dopady a hodně zdraví. Míša a Michal

VR 2020 a koronavirus

10.03.2020, 16:18     |

Po delší odmlce zdravíme všechny účastníky a příznivce velikonočky. Vzhledem k situaci nejen v ČR jsme kontaktovali chorvatskou ambasádu v ČR a českou ambasádu v Chorvatsku a obě charterové společnosti. V současné době dle jejich vyjádření není důvod, aby se závod neuskutečnil. V Chorvatsku momentálně nejsou zavedena žádná opatření, která by omezovala uspořádání regaty. Situaci nadále sledujeme a zůstáváme v kontaktu jak s ambasádami, tak s charterovkami. Věříme, že vše dobře dopadne a sejdeme se na Murteru. Míša a Michal

VOLNÁ LOĎ

16.02.2020, 11:47     |

Uvolnila se nám jedna loď na VR 2020, stále je tedy možnost se zúčastnit. V případě zájmu prosím kontaktujte Michala na čísle 737 970 155.

Podmínky charteru Marina Hramina a Pitter

10.02.2020, 13:46     |

MARINA HRAMINA CHARTER

kauce: 2880 €

pojištění kauce včetně genakru: od soboty 185 € pojistka + 170 € vratná kauce

od pátku  310 € pojistka + 170 € vratná kauce

extra den: 239 € (MH 37 - 56)

239 € (MH 77 - 86)

- nutno složit kauci 2880 € nebo zaplatit 310 € pojištění

přespání na lodi: 140 €

parkování: zdarma pro 2 vozidla

internet: 5 GB zdarma, možno dokoupit kartou

možnost check-inu od 10:00 hod.

ADVENTURE CHARTER (PITTER)

kauce: 3000 €

pojištění kauce: 300 € + 300 € vratná kauce

extra den: 242 € (pojištění se vztahuje i na tento den)

přespání na lodi: 10 € / osoba

parkování: 550 HRK / týden (marína) nebo 100 HRK / týden (městské)

internet: 20 GB zdarma

možnost check-inu od 10:00 hod.

Sraz kapitánů

07.02.2020, 21:50     |

a losování lodí proběhlo včera, v sekci posádek se můžete podívat, jak to dopadlo. I přes to, že jsme byli trochu namačkaní, se sraz povedl a my bychom rádi poděkovali Jirkovi Denkovi a Mírovi Račanovi za přednášku, moc se nám líbila. Pro ty, kteří by ji rádi viděli a slyšeli, mají možnost zítra v kině v Libštátě. FOTKY ZDE. M+M

Poukazy od Helly Hansen

21.01.2020, 11:54     |
na 20% slevu pro všechny účastníky VR bude letos opět možné uplatňovat od 15.2. do 30.4.2020 na nákup zboží z kolekce Helly Hansen 2020 v prodejnách: Helly Hansen Westfield Chodov Praha, Helly Hansen Aupark Bratislava, všech prodejnách Avar Yacht a na e-shopu www.avaryacht.cz
Novinkou pro rok 2020 je extrémně lehká jachtařská bunda s 3 vrstvou konstrukcí a membránou Helly Tech Professional se 100% podlepených švů, včetně revoluční novinky a sice podlepení švů také z vnější strany, novou konstrukcí rukávových manžet pro zabránění průchodu vody a YKK Aquaguard středovým zipem.
Poukazy naleznou kapitáni posádek ve svých emailech. Míša a Michal

Sraz kapitánů a losování lodí

04.01.2020, 10:55     |

Velikonoční regaty 2020 se letos uskuteční ve čtvrtek 6.2. v JammClubu na adrese Pod kaštany 183/3, 160 00 Praha 6. V klubu se sejdeme v 17:30 a od 18:00 hodin se na Vás budou těšit Jirka Denk a Miroslav Račan s přednáškou o proplutí Severozápadní cesty. Poté bude následovat rozlosování lodí a malé občerstvení. Další indormace ohledně srazu budou poslány kapitánům emailem. Míša a Michal

Pozvání na ples

02.01.2020, 15:17     |

Vážení přátelé, byli jsme osloveni pořadatelem Česko-slovenského jachtařského plesu a rádi bychom Vás pozvali na tuto akci, která se bude konat 15. února v Bratislavě. Více informací najdete také na FB plesu www.facebook.com/jachtarskyples, kde je možné zakoupit vstupenky. Míša a Michal

VESELÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK

22.12.2019, 19:15     |

přejí Michal a Míša

Děkujeme

24.09.2019, 17:13     |

všem příznivcům velikonočky a zejména přihlášeným účastníkům! Teď musíme dát všechno dohromady...to bude fuška. Buďte prosím trpěliví, potvrzené přihlášky pošleme co nejdříve. Hezký začátek podzimu a příznivý vítr do plachet, Míša a Michal

Přihláška

23.09.2019, 11:58     |

na 21. ročník ZDE KE STAŽENÍ - lodě jsou již obsazeny

21. ročník

22.09.2019, 20:52     |

Velikonoční regaty 2020 je před námi. Opět nás v termínu 28.3. - 4.4.2020 čeká týden plný jachtařiny. Zítra v poledne začínáme přijímat přihlášky. Doufáme, že nám zachováte přízeň jako v minulých letech a flotila lodí z Hraminy a Pirovacu se brzy obsadí. Za pořadatele, Míša a Michal

Velikonoční regata 2020

08.09.2019, 19:29     |

Zdravíme všechny příznivce velikonočky,

určitě již všichni očekáváte vypsání dalšího ročníku regaty, letos jsme se rozhodli přijímání přihlášek o několik dní posunout a to na den podzimní rovnodennosti pondělí 23.9.2019 od 12:00 hod (chtěli bychom, aby se toto datum stalo tradicí i pro následující ročníky). Začátek září je pro mnohé z Vás a někdy i pro nás ještě období letních dovolených.

Termín regaty - 28.3. - 4.4.2020

Těšíme se na všechny účastníky!

dhmz wind_finder windguru yr

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Pokračováním procházení našich stránek souhlasíte s Pravidly pro souhlas s používáním souborů cookie a používáním technologie cookies. Zjistěte více

AKITA - YACHT CLUB z.s.
Ruská č.p. 107/34
417 03 Dubí 3
Česká Republika

email: regata@akitayacht.cz
telefon: +420 737 970 155, +420 603 502 229

IČ: 08601461
DIČ: CZ08601461

Spolek je zapsán ve spolkovém rejstříku vedeného Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl L, vložka 12460.
AKITA - YACHT s.r.o.
Ruská č.p. 107/34
417 03 Dubí 3
Česká Republika

email: regata@akitayacht.cz
telefon: +420 737 970 155, +420 603 502 229

IČ: 27274942
DIČ:

Společnost AKITA - YACHT s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C, vložka 21896.